ارائه سنگ های ساختمانی و تزئینی

مرکز ارائه سنگ های ساختمانی و تزئینی

ارائه سنگ های ساختمانی و تزئینی

مرکز ارائه سنگ های ساختمانی و تزئینی

سنگ مناسب صفحه کابینت و کانترتاپ

کابینت و کانترتاپ، از عناصر کاربردی و در عین حال مورد توجه در آشپزخانه هستند. برای دانستن آن که چه سنگی مناسب صفحه کابینت و کانتر تاپ است، بهتر است در ابتدا با انواع سنگ مناسب و مزایا و معایب آن‌ها آشنا شویم. امروزه، تعداد زیادی از سنگ‌های طبیعی و مصنوعی وجود دارند که مناسب کابینت و کانترتاپ هستند. ما در ادامه مقاله قصد داریم تا شما را با سنگ‌های متفاوت آشنا نماییم.


کانترتاپ چیست؟

Countertop که از آن با عنوان صفحه کابینت نیز نام‌ برده می‌شود، نوعی میز کار بوده که از آن برای سهولت در انجام کارهای روزمره در آشپزخانه و یا سرو غذا استفاده می‌شود. 

 به دلیل اینکه بانوان بیشتر زمان حضور خود را در کنار سنگ کانتر تاپ آشپزخانه گذرانده و بسیاری از امور روزانه آشپزخانه را روی آن به انجام می‌رسانند، انتخاب جنس و کیفیت سنگ کانتر تاپ از اهمیت بسیاری برخوردار است.


سنگ کانتر آشپزخانه

بهترین صفحه کابینت سنگی موجود در بازار معمولا از انواع زیر هستند: 

  • گرانیتی 
  • مرمر
  • مرمریت
  • چینی و کریستال



مزیت استفاده از سنگ کانترتاپ 

کانتر سنگی معمولا به دلیل استحکام بالا و مقاومت در برابر رطوبت به عنوان بهترین انتخاب برای صفحه کابینت بشمار می آیند. 

صفحه کابینت سنگی علاوه بر زیبایی به دلیل طبیعی بودن، انرژی و حس نشاط فزاینده ای را بر محیط منزل هدیه می کند. 

سنگ هیچ گونه آسیب پذیری در برابر حرارت نداشته و می توان به راحتی از آنها برای محل های مجاور باحرارت بالا استفاده کرد.

این نوع از کانتر علاوه بر تمام مزیت های عنوان شده در بالا از مقاومت زیادی در برابر ضربه  و خط و خش نیز برخوردار بوده که آن را از سایر رقبا متمایز می نماید. 

سنگ مقاومت بالایی نیز در برابر مواد شوینده و اسیدی داشته و به همین دلیل می توان به راحتی و بدون هیچ نگرانی برای نظافت آن اقدام کرد. 



سنگ مرمر برای صفحه کابینت و کانترتاپ

سنگ مرمر، بکی از مقاوم‌ترین سنگ‌های طبیعی است. این سنگ با ظاهری بسیار زیبا و سطحی درخشنده و صیقلی، نمایی لوکس و مدرن به آشپزخانه شما می‌بخشد. رنگ روشن و در اکثر موارد سفید این سنگ، باعث می‌شود آشپزخانه همیشه تمیز و شفاف به نظر برسد. با وجود مقاومت بالای این سنگ، باید از کشیدن اجسام نوک تیز و همچنین ریخته شدن مواد اسیدی بر روی آن، خودداری کنید. مواد اسیدی، قابلیت خوردگی این سنگ را بالا می‌برند.


 سنگ گرانیت برای صفحه کابینت و کانترتاپ 

در جواب آن که، چه سنگی مناسب صفحه کابینت و کانتر تاپ است، می‌توان به سنگ گرانیت اشاره کرد. سنگ گرانیت، در گروه سنگ‌های آذرین قرار می‌گیرد. ابن سنگ، مقاومت فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهد. رنگ این سنگ، در طیف رنگ‌های بسبار متنوعی از صورتی و قرمز گرفته تا آبی و سبز و سیاه متغیر است.


 سنگ کورین برای کابینت و کانتر تاپ

سنگ کورین، از جمله سنگ‌های مصنوعی به حساب می‌آید. این سنگ ترکیبی از پلیمر اکریلیک و مواد معدنی است. کورین در حال حاضر، یکی از سنگ‌های بسیار محبوب برای صفحه کابینت به حساب می‌آید. بنابراین در جواب این سوال که چه سنگی مناسب صفحه کابینت و کانتر است، با خیال راحت می‌توان سنگ کورین را معرفی کرد.


سنگ کوارتزبرای کابینت و کانتر تاپ

سنگ کوارتز بعد از الماس، سخت‌ترین ماده معدنی دنیاست. این سنگ برای صفحه کابینت و کانتر آشپزخانه بسیار مناسب است.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد